Follow on Bloglovin

Een paradijs van kruiden en een heerlijk moeder-dochterdagje!

Wat me aantrok waren droge stukjes brood. Ik liep met mijn moeder langs alle leuke winkeltjes toen het brood me ineens opviel. Ik ben een broodmonster dus dat kwam eigenlijk wel goed uit. We hadden net een uur gefietst en al een tijd door het winkelcentrum gehobbeld dus ik vond het wel tijd voor wat eten. Het zag er uitnodigend uit. Als een automatisme liepen mama en ik erop af. Er stonden vier witte schoteltjes voor met tapenades. We namen een hap, keken elkaar aan, kikte goedkeurend en maakte tegelijk een 'mmm' geluid. Het duurde niet lang of onze ogen glinsterde al: wij gingen wat kopen! Als ware shopdiva's liepen we de winkel binnen. Het zal je niet verassen dat we met vier potjes naar buiten kwamen inclusief de beste olijfolie. Ik zal het niet ontkennen dat ik zo ongeveer nog tien tapenades in de winkel geproefd had en toen vertelde ze óók nog dat je de kruiden en olijfolie tot pastasaus kon maken. Ik was om.

Bron en link naar de webshop: http://nl.oilvinegar.com/

De Oil en Vinegar. Ik kende ze voor vandaag niet eens of naja, in ieder geval niet goed. Het winkeltjes was een paradijs van kruiden en laat ik me nou net gisteren te hebben voorgenomen een echte keukenprinces te worden. Ja echt, ik wil, moet en zal echt goed leren koken! Vrijdag en zaterdag vertoefde ik samen met mijn lieve vriend in mijn studentenhuis. Mijn huisgenoten waren allemaal naar thuis thuis (waar ze met hun ouders wonen)  dus we hadden het hele huis voor ons alleen. We hebben beide avonden ons best gedaan met koken, maar toch vonden we het allebei nog niet echt een heel groot succes (het kan altijd beter!) Tuurlijk kan ik wel een beetje standaard koken, maar ik zou graag echt meer willen leren over kruiden, sausjes en bijzondere gerechten. In ieder geval heb ik een nieuwe favoriete winkel, een hele leuke moeder-dochter dag gehad en lekker twee uur gefietst en van het zonnetje genoten. Kennen jullie de Oil & Vinegar en kopen jullie er wel eens wat?

Reageer op dit artikel | Geschreven door Chantal Goenee

Een reactie posten