Follow on Bloglovin

Dingen bereiken via doelen en middelen

Ken je dat? Het gevoel dat je stilstaat, maar eigenlijk zoveel dingen wilt ondernemen en bereiken? Ik ken het maar al te goed. Ik voel het ambitieuze in mij tintelen, maar zit toch op de bank en leef mijn leventje zoals ik hem het makkelijkste kan leven. Tijdens een vak aan de universiteit kregen we ook een cursus presenteren. Hierbij stond reflecteren en doelen stellen centraal en sindsdien doe ik niets liever. Hoe werkt het? Reflecteer op hoe je er nu voor staat, stel doelen die je wilt bereiken en kijk welke middelen je ervoor nodig hebt om deze doelen te bereiken! Easy, zou je denken hè? Echter ben ik al een aantal maanden bezig. Het blijft lastig. Laat ik eerst alle vakken op school maar netjes halen en dan kijken naar mijn volgend doel.  Hebben jullie een doel?

Reageer op dit artikel | Geschreven door Chantal Goenee

Een reactie posten