Follow on Bloglovin

Liefde op het eerste gezicht

Een grote bos krullen, lichtbruine ogen, leuke trekjes, een geweldige kledingstijl en hij kan ook nog eens van die heerlijke knuffels geven. In mijn twee vorige blogs (ja, het waren er wel twee, super slecht dat ik nu alweer opnieuw begin) heb ik het nooit zoveel over hem gehad, maar omdat hij zo'n grote rol in mijn leven speelt vind ik dat hij ook wel een wat grotere rol op mijn blog mag spelen. Deze blog gaat immers over mij, dus daarmee ook over hem. Ik ken hem vandaag om precies te zijn 2 jaar, 2 maanden, 3 weken en 5 dagen en ik kan nog steeds niet genoeg van hem krijgen. Verliefd? Ja, zo kun je dat wel noemen ja. Het is gewoon zo fijn om bij hem te zijn! Elke keer kunnen we elkaar weer niet loslaten en samenwonen lijkt me ook gewoon al een top idee! (Ja ja, we zullen er netjes mee wachten). Hoe we elkaar hebben ontmoet? In een eetcafĂ©, hij als barman, ik als feestganger (terwijl dat echt helemaal niets voor mij is). Het was liefde op het eerste gezicht. Vanaf die dag hebben we elkaar elke dag gesproken en voordat ik het wist zat hij naast me in de auto naar onze vakantiebestemming. Ook al zo fijn. Schat, als je dit leest. Ik heb je lief.

Reageer op dit artikel | Geschreven door Chantal Goenee

Een reactie posten