Follow on Bloglovin

Omdat ik toch ergens moet beginnen

Ik heb het lief. Wat? Nou, alles! Mede door middel van deze blog wil ik alles extra leren waarderen en jullie laten delen in mooie, fijne en knusse momenten. Ik ben een 18e jarige studente. Ik heb een hele lieve vriend met een grote bos krullen waar jullie nog veel over gaan horen en een studentenkamer waar jullie nog veel foto's van gaan zien. Inrichten is dan ook een passie die ik lief heb. Ook houd ik erg van lekker slapen, geroosterde boterhammen, warme truien en thee, maar zo kan ik nog wel even door gaan. Ik heb het lief, en of dat nou gaat over mijn vriend, ouders, zusje of een koude winterdag. Ik heb het lief. Gewoon, omdat ik er bij stil kan staan en die op die manier alles leer waarderen. In de komende maanden zal ik hier schrijven over alles dat ik lief heb. En dat is veel! Welkom bij 'Ik heb het lief'!

Reageer op dit artikel | Geschreven door Chantal Goenee

Een reactie posten