Follow on Bloglovin

Naar Rome en hoe ingewikkeld je dat kunt maken

Morgen ga ik naar Rome en ik besef het nog van geen kanten. Ik heb dan ook onwijs drukke dagen achter de rug, dus eigenlijk is het best logisch dat ik me er nog niet echt op heb kunnen voorbereiden. Dus hier begint een uitgebreide voorbereiding. Een voorbereiding? Ja, mijn voorbereiding door middel (lees je hem: ik heb een middel gemaakt) van een blogpost. Mijn doel (ja een doel heb ik ook) is om morgen voorbereid het vliegtuig in te stappen. Dus, dat gaan we doen.

Mijn doelen voor Rome
  • Niet te veel inpakken, maar wel alles bij me hebben 
  • Een uitje maken van de reis zelf en op het vliegveld
  • Mijn aandacht eerlijk verdelen tussen Thomas, Nadine en mijn ouders
  • Niet te slecht eten
  • Genieten van de momenten zelf
  • Mooie foto's maken, maar niet alles daar vanaf laten hangen
  • Geen chagrijnige buien hebben
  • Niet te laat gaan slapen
  • Genieten van het buitenzijn
  • Niet bang zijn dingen niet gezien te hebben, maar genieten van wat je wel ziet
  • Mijn aandacht op het gezin en bij de omgeving en niet op mensen daaromheen

Mijn middelen? Tja, die weet ik dan weer niet zo goed. Het enige dat ik kan verzinnen is een foto te maken van deze blogpost en me er elke dag even aan te herinneren. Op naar een fijne vakantie!

2 opmerkingen:

  1. Ahhhh Rome is zooo fantastisch leuk! Heel heel heel heel heel veel plezier. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahahahaha oh oh nooit gedacht dat iemand mijn 'andere' blog zou vinden. Ja ik heb er zoooooooo veel zin in! Het rare is alleen dat ik het echt nog niet besef! Heel heel heel heel heel erg dankjewel! Ik ga er wat leuks van maken! Fijn vakantie nog hè! Liefs terug!

      Verwijderen