Follow on Bloglovin

En dat noemt zich vakantie, maar ik heb het lief!

Ik kan niet tegen stress. Stress, drukte, tijd tekort. Gewoon het hele gevoel dat alles volgepland is en ik honderden (ook al zijn het er twee dan voelt dat nog zo) dingen moet doen. Mijn dag planningen spatten de laatste dagen wel echt uit elkaar, extra veel stress dus! En dat noemt zich vakantie. Ik moet wel zeggen dat het allemaal hele leuke dingen zijn die me te doen staan! Zo heb ik vanochtend alles uitgezocht voor Rome, vanmiddag eerst runderrollade gehaald, na de runderrollade een aantal uurtjes door het hart van Rotterdam gehobbeld (proberen alle winkels leeg te kopen, wat me niet helemaal gelukt is dit keer), ga ik morgen met mijn vader en vriendlief mijn horloge kopen, in de middag naar oma om daar 's avonds een heel diner in elkaar te zetten om vervolgens woensdag afgezet te worden bij he thuis van de oom en tante van mijn vriendje om van het volgende kerstdiner te genieten, komt donderdag mijn andere oma naar ons toe en ga ik vrijdag al naar Rome. Zo, dat was een hele mond vol. En een hele planning vol. Maar ik heb het lief! Hoe is jullie vakantie?

Reageer op dit artikel | Geschreven door Chantal Goenee

Een reactie posten