Follow on Bloglovin

Dromen realiseren: on the wishlist

Oh oh oh. Dat online shoppen van meubels, kussens, posters, kaarsjes en alle andere interieurdingetjes is echt mijn favoriete bezigheid. Meet me. Nee maar echt, het is een verslaving en ik kan er gewoon niet mee stoppen. En, het ergste van alles? Ik wil het gelijk ook allemaal hebben! Ik werd zo enthousiast van mijn eigen droomhuis-moodboard (zie het artikel hieronder), dat ik het echt niet kon laten om even het internet af te struinen. Zie hier de interieurdingetjes die ik niet kon en wilde laten gaan.  Ik mis nog één product in deze collage en dat zijn drie hele leuke postkaartjes met tekst. Deze drie postkaartjes van www.paqhuis.nl kon ik niet vinden met alleen een witte achtergrond, dus die paste volgens deze perfectionist niet in de collage. Ik zal een foto van de drie kaartjes hieronder na het 'wil je meer zien/lezen-button' even erbij zetten. De kaartjes zijn 5,95 en te koop bij het Paqhuis (zie de link hierboven in de tekst of hieronder bij de bron). Ik ben verliefd.
 
  
 

Reageer op dit artikel | Geschreven door Chantal Goenee

Een reactie posten