Follow on Bloglovin

Fijne Valentijnsdag allemaal!

Als er iémand romantisch is dan is het Thomas. Het feit alleen al dat ik na ons eerste afspraakje een tekst van chocolade in mijn brievenbus kreeg, nadat ik had verteld dat mijn moeder vroeger chocolade in de brievenbus van mijn vader deed. Ik ben dan dus ook nooit, maar dan ook nooit, veilig op Valentijnsdag want meneer heeft altijd wel weer wat in petto (wat ik eigenlijk helemaal niet zo erg vind). Vorige Valentijnsdag kwam meneer gewoon met een stralende glimlach de mediatheek binnen met een bos rozen terwijl ik gewoon rustig zat te leren. Iedereen klappen natuurlijk. Ik had rode wangen en ik wist niks uit te brengen, maar oh wat was het leuk! Het is jammer dat ik niet van álle romantische Thomas-dingen een foto heb, maar ik dacht dat het wel leuk was om er een paar met jullie te delen. Ik was er vroeger best wel van overtuigd dat zulke dingen alleen in films gebeurden, but he proved me wrong! Het is zo'n schatje. Ik hou van je lieverd, fijne Valentijnsdag, maar ik ben bang dat ik je stiekem nog wel zie verschijnen. Of jij ziet mij dit keer wel verschijnen........... Wordt vervolgd.


Dit was op de bewuste dag dat ik gewoon zat te leren in de mediatheek. Ik had namelijk al een roos gehad met een lief briefje eraan van onze school. Ik vond het al helemaal lief en alleen het feit al dat ik in de klas zat en iemand rozen kwam brengen liet me helemaal stralen. (De hartjessnoepjes kreeg ik van een vriendinnetje).

 
Hier rechts zie je dus de extra paar rozen waar die vervolgens mee aan kwam zetten. Ik weet ook niet hoeveel rozen ik van hem gehad heb, ik denk wel een stuk of 40. Erg eigenlijk hè?

 
Ja. Echt. Dit is geen geintje, niet in scène gezet en we hebben het ook niet sámen gemaakt. Nee, meneer kwam er serieus gewoon mee aanlopen toen die weer een keertje langskwam voor de gezelligheid. Niet eens op Valentijnsdag dus hè. Oef, het was een heerlijke brownie en zeker voor herhaling vatbaar (hint, hint). Schatje?

 
Hij wilt altijd van álles doen. En het gaat er vooral om dat ik het leuk vind! Dus zaten we de afgelopen weken bijvoorbeeld ineens bij de Intratuin, bij de kringloopwinkel of gingen we shoppen in Capelle. Maar dit op de afbeelding was wel echt het ultieme uitstapje. We maakten samen een rondje langs de supermarkt en hij zorgde voor de auto (de auto is ook echt van hem en zijn vader, leuk is ie hè? Ondertussen weet ik ook al alles van auto's en volkswagenbusjes maar hier wist ik er nog niet zo veel van), de plek, het kleedje, bestek en zijn liefde. Wauw.

 
Nog meer rozen, echt, ik meen het. Hij is romantisch.

 
Een knuffel met onze foto erop. Ik bedoel: hoe lief?!

 
Ik heb een map bijgehouden met alle briefjes en leuke dingetjes van ons samen en dat zijn er een heleboel! Elke keer als ik op vakantie ging kwam hij bijvoorbeeld met een hele stapel brieven aanzetten die ik dan kon lezen in de auto (dikke tranen natuurlijk). Maar ja, echt, 100 briefjes als het er niet meer zijn.

 
Nog meer rozen. In de klas. Help. Het was nog een hele bos ook! En dit had ik te danken aan Thomas en mijn zusje Nadine (wat een samenwerkingsverbanden hebben die twee)

 
Gewoon. Dat krijg ik dan even via de whatsapp.

 
Stel het je even voor. Het was met mijn verjaardag. We gingen met de trein naar Amsterdam. We gingen uiteten, het was echt heerlijk. Komt meneer ineens met een enveloppe boven tafel zetten. Gaan we (diezelfde avond nog!) naar een concert van Emile Sandé! Ik smelt.

 
Dit was haar. Echt een heerlijke avond was dat!

 
Dit is één van de honderden ontbijtjes die Thomas voor mij gemaakt heeft. Daar blijven slapen houdt eigenlijk in: een heerlijk uitgebreid ontbijtje met thee, warme ovenbroodjes en eitjes. Hoe vaak ik zijn ontbijtjes al op heb is echt ontelbaar. En oh zo lekker! Hier hadden we gewoon een heerlijk uitgebreid ontbijtje in de zon terwijl ik heerlijk in zijn kleding rondliep. Te lief. Te fijn.


En alle keren dat hij mij even belt, er voor me is en lieve dingen zegt zijn echt ontelbaar.

Reageer op dit artikel | Geschreven door Chantal Goenee

Een reactie posten