Follow on Bloglovin

De Happy Challenge #3

Lieve lezers. De derde opdracht van de Happy Challenge kwam gisterenochtend online! Ik kon natuurlijk weer niet wachten de opdracht uitgebreid te 'beantwoorden', maar moest eerst nog een tentamen maken, vervolgens volleyballen en vanochtend naar huis zien te komen. Je snapt wel dat ik er dus nog even geen tijd voor had. Maar ik ben net even voor gaan zitten. Ik was thuis, trok de koffer open, toverde mijn laptop tevoorschijn en opende mijn blog. Tijd om mijn dromen, of eigenlijk bij deze één droom, te visualiseren. Dat was dus de opdracht 'visualiseer je droom en maak een moodboard'. Daar wat ik gelukkig al een tijd mee bezig. Dus. Bij deze. Vandaag krijgen jullie een kijkje in mijn droomhuis. Ik heb geprobeerd van elke ruimte een foto op te zoeken of in ieder geval jullie (en stiekem) mezelf een goed beeld te geven. Voordat je enthousiast naar de foto's gaat: er mist (natuurlijk) nog één ding: mijn lieve, trouwe, krullen hebbende vriendje. 
 
 
 
 
 
 


 

Reageer op dit artikel | Geschreven door Chantal Goenee

Een reactie posten