Follow on Bloglovin

Ik heb al een hoesje, nu nog een Iphone

Gillend kwam ik de kamer in. Nee grapje, maar ik was wel blij dat ik dat dat langverwachte pakketje eindelijk aantrof in de woonkamer. En ja, dit was na mijn positieve fietstocht. Dat positief zijn werpt zijn vruchten af! Ik zag het gewoon al vanaf die grote afstand: in dit pakketje zat mijn langverwachte leren iPhonehoesje. Voor mijn 19e verjaardag krijg ik van mijn ouders een IPhone (ik betaal zelf het abonnement) en daarvoor was ik al een lange tijd opzoek naar echt een mooi hoesje. Uiteindelijk vond ik via Etsy echt het perfecte leren hoesje, handgemaakt nog wel! Het is een hoesje dat alleen de achterkant bedekt, maar wel een opstaande rand heeft waardoor het scherm ook beschermd wordt. Hij is van echt leer en gestikt met nylon draadjes. Ik vond hem lief en stoer tegelijkertijd en hij past zo leuk bij mijn sieraden. Vooral de armband die ik samen heb met mijn vriendje (de gevlochten Josh armband) en het hoesje zijn echt een dikke match. Wat vinden jullie ervan?
 
 



Reageer op dit artikel | Geschreven door Chantal Goenee

Een reactie posten