Follow on Bloglovin

Vervelen aka afkicken van de drukte

Je vervelen terwijl je vakantie hebt. Volgens mij is dat eigenlijk in iedereens ogen een beetje verboden, en stiekem in mijn ogen ook. En toch doe ik er niks aan. Nee, ik moet mezelf maar even vervelen van mezelf. Ik weet hoe alles straks weer op me af komt als school voor mij weer begint en dus wil ik deze vakantie even alles op een rijtje zetten. En dat begint met vervelen, ja echt. Even afkicken van de drukte is een ander woord. Straks ga ik echt even helemaal niks doen, want ik verveel me wel maar doe toch nog te veel. Al is het alleen bloggen, eten en televisie kijken.

Straks ga ik even een planning maken van de dagen. Ik heb er nog twaalf. Twaalf hele dagen om me te vervelen, niks te doen en dingen op een rijtje te zetten, maar ook om leuke dingen te doen en te genieten. Ik moet nog even bedenken hoe ik dat allemaal ga doen. Ik doe nu maar gewoon elke dag wat goed voelt. Wel moet ik nog even verzinnen wat ik en Thomas gaan doen met Valentijnsdag. Hebben jullie ideeën?

Naar het strand, uiteten gaan, naar de film, naar de Ikea, naar kringloopwinkels, naar Antwerpen en de Forever 21, een taart bakken, cakejes bakken, een groot stuk fietsen, diepgaande gesprekjes hebben, voor elkaar zonder dat de ander erbij is een nieuw kledingstuk kopen, samen knutselen, naar een stad, ergens samen lunchen?

Reageer op dit artikel | Geschreven door Chantal Goenee

Een reactie posten