Follow on Bloglovin

Lets continue to talk about happy things

Laten we hier even wat typen, denkt Chantal in haar hoofd. Want, ja geloof het of niet, maar ik kan er niet tegen dat er hier helemaal niks staat omdat -ja dat is de enige reden- mijn blog er dan gewoon minder mooi en in verhouding uitziet. De laatste tijd kom ik er steeds meer achter hoe perfectionistisch ik ben. Een meisje zij vandaag zelfs dat dat mijn leven zou verpesten. Naja, zo vatte ik het op. Maar weet je? Ik heb het hartstikke onder controle. Als ik het wil kan ik het zo weer 'uitschakelen' om weer even een beetje filosofie erdoorheen te gooien. Zo, nu staat er in ieder geval iets en dat is gelijk geloof ik vele malen mooier. Dus waar het eigenlijk om ging is dit plaatje. Veel kijkplezier!
 

Reageer op dit artikel | Geschreven door Chantal Goenee

Een reactie posten