Follow on Bloglovin

Wanneer je gewoon zin hebt om wat te typen

Bloggen! Het blijft stiekem toch best wel leuk. Vooral als je net een nieuwe titel hebt gemaakt voor op je blogpagina en die nieuwe titel je blog voor je gevoel gewoon zoveel leuker maakt. Lay-outs maken. Ik heb het, heel erg zelfs, lief! Maar goed. Een nieuwe blogpost. Ja. Dus. Uhm. Waarover? Klaar voor een chaotisch berichtje? Het is altijd wel leuk dat ik pas bedenk wat ik ga typen op het moment dat ik ook echt aan het typen ben! Het is bijna nooit zo dat ik van tevoren al weet waar ik over ga typen en hoe ik dat ga typen. Meestal schiet er een titel in mijn hoofd die dan vervolgens getypt móet worden. Wat een lekker obsessed typje ben ik toch ook. In ieder geval ben ik weer aan het staren naar mijn to-do listje voor morgen. Die is weer lekker lang! En ik moet morgen nog even naar de supermarkt om brood te halen. En oh, ik wilde eigenlijk nog even nagels lakken en hé, eigenlijk vind ik het nog wel leuk om mijn ouders nog even te spreken vandaag! Ik zou eens voor de grap moeten typen hoe mijn gedachten gaan. Dat is iets wat je dan echt chaos kunt noemen! In ieder geval zoek ik nu eerst even een leuk plaatje op voor hieronder, ga ik daarna make-up afhalen en tandenpoetsen en dan meer eens even vanuit mijn favoriete bedje vriendjelief bellen. Welterusten!

Reageer op dit artikel | Geschreven door Chantal Goenee

Een reactie posten