Follow on Bloglovin

Wat gaat de tijd toch snel

Rennen, vliegen, springen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan. Zo gaat dat dus zo'n beetje in mijn leventje en op deze wereld. Het weekend gaat dan ook altijd het snelst, kunnen ze er geen drie dagen van maken? Dat lijkt me al veel meer in evenwicht namelijk, vier dagen werken en dan drie dagen vrij. Ja toch? Dat zou echt een heleboel schelen! Dus ik zie mijn even-tijd-voor-mijzelf-dagje alweer aan mij voorbijgaan terwijl ik nog druk een samenvatting in elkaar zit te flansen van achter dit beeldscherm. Ben ik nu zo anders dan iedereen of ervaart iedereen hetzelfde als ik maar denken ze er gewoon maar niet over na? Of zijn er mensen die dat serieus fijn vinden. Rennen, vliegen, springen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan. Ik krijg al rillingen bij het typen van deze woorden, want zo is het echt. Waarom is het zo dat ik mijn toekomst zoveel rustiger en perfecter zie? Ga ik echt zoveel ruimte en tijd maken om lekker wat dingen voor mezelf te doen? Of volg ik de meute en pas ik me netjes aan in deze go go go samenleving.  Niet dat dát nu weer een woord is, maar goed, jullie snappen me wel. Ik wil een leventje dat in balans is en ik wil niet het gevoel hebben dat mijn leven zo vol is. Dat is gewoon niet fijn ja. Stom geld ook.

Reageer op dit artikel | Geschreven door Chantal Goenee

Een reactie posten