Follow on Bloglovin

Tien gaten in de lucht springen

Heerlijk zo. Een blogpost beginnen met een metafoor. Ik heb zojuist tien gaten in de lucht gesprongen. In de supermarkt. En er waren mensen. En... oké nee. Ik heb geen tien gaten in de lucht gesprongen maar wel tien mensen blij gemaakt met een hele grote glimlach van mij. Stond ik daar, bij de groente afdeling, de sperziebonen in een plastic zakje te doen en mijn mobiel te checken (ja tegelijkertijd, dat kan ik) toen ik ineens een berichtje op de Facebook van onze opleiding zag met de mededeling dat het cijfer van ons tweede tentamen erop stond. Dus hup, snel ingelogd. Kon het eerst nog niet vinden, maar toen zag ik het via een andere website toch nog. Een 8! Nu heb ik niet alleen 24 studiepunten binnen met drie 8'en en een 8.5, maar heb ik ook nog eens gratis en voor niets (oké, eerlijk, ik heb er keihard voor gewerkt) twee weken vakantie in het begin van februari! Ik kan mijn geluk niet op en natuurlijk heb ik dit lief. Heel erg lief zelfs! Walks away with a happy face. Even thee zetten!

Reageer op dit artikel | Geschreven door Chantal Goenee

Een reactie posten