Follow on Bloglovin

Welcome to my little world

 
Dit ben ik. Niet echt op mijn charmants, maar goed dat past ook eigenlijk helemaal niet bij mij. In mijn favoriete kloffie voel ik me gewoon het fijnst. Ja, ik noem dit outfit mijn meest favoriete en comfortabel kloffie. Gelukkig kunnen jullie mijn broek niet zien, want dan wist het nog een tikkeltje erger geweest. Ik kwam erachter dat ik nog niet echt iets over mijzelf op mijn blog had gezet en omdat dit een persoonlijk blog is vond ik dat eigenlijk wel een beetje nodig. Eigenlijk is dit hele blog toch voor mezelf. Maar goed, we doen het even voor het gevoel hè (en even door de duidelijkheid: ik ben nog steeds niet van plan om mijn blog out there te brengen, ik blijft het heerlijk vinden zo'n eigen pagina te hebben waar ik gewoon alles kan typen wat ik wil). Uhm, ja. Waar was ik gebleven? Eigenlijk ging ik even vertellen wie ik was, maar ik denk dat je dat toch wel kunt uitvinden door al mijn posts te lezen. Dus, ik laat ik dan meer even wat gaan doen en de douche inspringen en lunchen voordat mn liefie om de hoek komt zetten. Sorry voor dit abrupte einde! Maar krullenbol is on his way! Dus dat was alle vrolijkheid weer voor vandaag! Tot snel!

Reageer op dit artikel | Geschreven door Chantal Goenee

Een reactie posten