Follow on Bloglovin

Verliefd op alles

Help. Ik heb zo'n momentje waarin ik me gelukkig voel. En ergens ben ik dan altijd bang dat dat gevoel snel weer weg gaat of iets dat gaat verpesten. Maar men, wat ben ik blij met... ja met wat? Met alles! Want ik voel het gewoon. Duh. Dat snap je wel. Mijn hartje is gewoon mij. Maar goed, wat nou specifiek? Willen jullie het echt weten? Natuurlijk komt mijn lieverd op de eerste plek, maar ook mijn nieuwe notitieboekje waardoor alles voor mij minder chaos is, mijn niet al te moeilijke en leuke studie, mijn vele sociale contacten, mijn studentenkamertje dat echt als mijn thuis voelt, dat lekkere eten dat ik om mij heen heb en tot slot toch ook heen en weer reizen terwijl je heerlijk naar buiten kunt kijken en kunt genieten van je favoriete muziek op de achtergrond (en je natuurlijk inbeelden dat je in een film speelt, want duh, dat hoort zo!). Oh ja, en ik heb dus een nieuw stopwoordje: 'duh', maar daarover meer in een volgende post.

Reageer op dit artikel | Geschreven door Chantal Goenee

Een reactie posten