Follow on Bloglovin

Verliefd geworden op een Iphone hoesje

Het heeft al het harde werken beloond! Hoeveel uur ben ik wel niet bezig geweest met zoeken? Ik ben en blijf perfectionistisch. Ik had het helemaal in mijn hoofd: ik wilde een bruin leren hoesje (Ik een meisje in de trein had gezien met een witte IPhone en een bruin leren hoesje en ik was verkocht, die combinatie geeft mij gewoon hartjesogen!), maar dan geen klapding en een hoesje dat wel de voorkant goed zou beschermen. Oh en ik wilde graag stiksels, maar die hoop had ik eigenlijk al opgegeven. Totdat ik bij dit hoesje belandde. Ik had al anderhalf uur gezocht (dat was gisterenavond) en 10 tabbladen met andere opties openstaan toen ik dit mooie (handgemaakte!) hoesje ineens tegenkwam. Weg tabbladen en hallo glimlach want: deze wil ik! Dus hierbij show ik mijn aanstaande echtgenoot. Hij lacht ook zo mooi naar me. Ik heb nog geen IPhone, maar goed, die komt volgende maand! Wat vinden jullie van dit hoesje?

 
 

Reageer op dit artikel | Geschreven door Chantal Goenee

Een reactie posten