Follow on Bloglovin

Het kan altijd nog erger, ofterwijl 'relativeren'

Mijn blog en mijn gelukkige praatjes. Ik besef me wel dat ik voor ieder meisje die zich op dit moment niet zo gelukkig voelt, het alleen maar erger zit te maken. Want ja. Dat is dus echt zo. Meisjes vergelijken zich altijd met anderen en met al mijn perfecte blij-maakmomentjes en vrolijke buien maak ik iedereen out there niet echt veel blijer. Dus, laat ik weer eens mijn hartje laten spreken en jullie echt vertellen hoe het zit. Want hallo?! Ik voel me ook lang niet altijd zo happy en on top of the world. Maar ik wil mijn gelukkige momenten altijd gewoon even delen met het beeldscherm zodat ik ze gewoon weer wat meer leer waarderen. Dus even over die andere kant van mij en my little life. Ook ik heb zo mijn struggles (voor nu wel even genoeg Engelse woorden), al probeer ik altijd het positieve overal van in te zien. Want, ik ben niet ziek, ik heb (zelfs twee!) heerlijk fijne en warme plekken om te wonen, ik volg een universitaire opleiding en niet te vergeten, ik heb geweldige mensen om me heen! Maar ja, wat dan hè? Wat zit er dan bij mij niet mee? Weet je dat ik er niet eens over durf na te denken? Ik scherm me er liever voor af. Hallo?! Het glas is halfvol hè? En dat is nog heel wat om op te drinken! Dus als het dan echt moet, dan denk ik er even over na. Maar dat zijn gelijk dingen die ik liever niet wil delen. Want hoe je het ook went of keert, die negatieve dingen komen toch dichterbij en dan die positieve happy moments. En dat wil ik toch liever niet op internet zetten. Dus lieve meiden, don't worry. Ik heb ook heel veel mindere momenten, maar ik focus me op die gelukkige momenten waarvan ik het toch elke keer weer fijn vind om ze even te delen. Dit blog is mijn eigen Jar of Memories, die ik toch eigenlijk wel nog binnenkort in het echt wil maken. Kennen jullie dat al? En sorry voor mijn soms veel te blije blogposts. Ik hoop dat ik jullie er stiekem wel een beetje blij mee maak!

Reageer op dit artikel | Geschreven door Chantal Goenee

Een reactie posten