Follow on Bloglovin

Ik wil al een huis, ja echt.

De vrijheid die dit blog me geeft is echt heerlijk. Ik ben weer back in de race hoor. Even iemand die je veel vastpakt en zegt dat die van je houdt doet altijd wonderen. I happend to fall in love en ik heb er nog geen steeds geen druppel spijt van. Maar goed, daar ging ik het niet over hebben. Mijn droomhuis. Zo noem ik het nu sinds ik bij www.welke.nl in alle enthousiasme elke dag aan mijn lookbooks werk en mijn droomhuis zo beetje bij beetje probeer op te bouwen. Chantal zou alleen Chantal niet zijn zonder lijstjes, dus ik ben alweer druk in de weer met een lijstje. Ik hoor jullie al denken, waarvan? Van wat ik allemaal graag zou willen hebben in mijn droomhuis. Heb je nu al de slappe lach, lees dan niet verder, want het wordt vast alleen maar debieler. Wat moet een 18jarig meisje toch met zo'n huis zal je vast wel denken. Maar één ding: dromen mag! Toch? Ik houd me gewoon voor dat Thomas en ik bakken met geld gaan verdienen en dit gewoon het huis is waar we vanaf dag 1 in samen zullen wonen. Dus. Blijven druimen, dromen, hopen en een klein beetje hard werken!

 

Reageer op dit artikel | Geschreven door Chantal Goenee

Een reactie posten