Follow on Bloglovin

Een brabbeltje filosofie

Lekker aan het bloggen? Naja, nee. Ik ben aan het dagboeken. Lullen. Praten. Kletsen. Babbelen. Tegen mezelf praten. Typen. Genieten. Blèren. Proberen mijn hoofd leeg te maken (terwijl die langzaam voller wordt van alle letters die in het scherm verschijnen). Ik ben weer terug bij wie ik was. Bij wie ik was in mijn woeste en wilde tienerjaren. Uchum. Ik bedoel natuurlijk in de jaren dat ik nogal filosofisch was. Dan zat ik zo te denken als nu. Zo dus. Chaos. Maar ik vind het heerlijk. Het geeft inhoud aan wie ik ben. Oké, en nu ga ik te ver. Maar ondanks dat er 'volg mij' staat, wil ik je één ding vragen: volg mij niet. Ik vind het heerlijk zo, lekker typen. Maar stiekem, voel ik me door dat 'volg mij' gewoon net zo'n beetje zo'n hele leuke blogger (alleen die dan door niemand gevolgd wordt). Joepie. Dus dat was dat. Weer even een artikeltje bij omdat het zo in mijn hoofd plopte. Ja lieverd, ik ben lekker aan het bloggen. Happy.

Reageer op dit artikel | Geschreven door Chantal Goenee

Een reactie posten